10 Şubat 2010 Çarşamba

hakkımda








“Ben gül Makedonya’dan. İlk defa böyle bir iş yapmak istiyorum. Türkiye’de arkadaşlarım var, eğer alıcı olursa onlar bana yardımcı olacaklar, ya da kendim Türkiye’ye geldiğimde ulaştırırım yaptığım el işlerini.


Dantel anglez örneklerine gelince; örnek kağıda ya da naylona çiziliyor, örgüsü tığ ile yapılıyor, sonra örgüyü çizdiğin örneğe dikiyorsun, içlerini de iğneyle dolduruyorsun. Yapılışı böyle zor, emek istiyor, hepsi el emeğidir. Bir de fiyati 5 eurodan başlıyor. Büyüklüğüne ve örneğe göre değişiyor. ”






Söylediğim gibi bu örneklerden yapmak için yararlanabilir ya da benim çeyizimde de olsun derseniz bana’e sipariş verebilirsiniz. Örnekler örtüler ve çarşaf takımları için kenar dantelleri olarak değerlendirilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder